مصاحبه آرشیو خبر ها
نمی توان ویدال را سرزنش کرد

نمی توان ویدال را سرزنش کرد

ماروتا مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس از پیروزی تیمش مقابل تیم یونانی بسیار خوشحال است و به دو دیدار بعدی یووه در این مسابقات امید زیادی دارد.

مرد ترانسفر یووه در این باره گفت: "ما در یک بازی سخت پیروز شدیم. الگری در این مسابقه از بازیکنان در یک سیستم جدید بازی گرفت و همین موضوع سبب شد تا از هر بازیکنی در بهترین نقطه ی ممکن استفاده شود."

"البته بازی در ورزشگاه خانگی نیز باعث شد تا هواداران تیم بتوانند به کمک بازیکنان باشند و فشار بر روی تیم حریف بیش از پیش شود. من به تیم نمره ی 7 از 10 می دهم."

پنالتی ویدال موضوع بعدی در صحبت های موراتا بود : "بدون شک ما نمی توانیم ویدال را به خاطر این پنالتی سر زنش کنیم زیرا دروازه بان حریف رفلکس فوق العاده ای داشت. البته در حال حاضر ما باید به 2 مسابقه ی بعدی فکر کنیم نه این پنالتی و دیگر مسائل."

"روند حرکتی ما در تیم یوونتوس رو به رشد بوده و ما باید در مسابقات بعدی نیز بهتر از این بازی باشیم تا بتوانیم در سری آ و همچنین اروپا به موفقیت برسیم."

ماروتا در نهایت به پوگبا ستاره ی جوان تیم خود اشاره کرد و گفت: "او از هر چیزی که برای تاریخ سازی در باشگاه یوونتوس لازم باشد برخوردار است و البته همه چیز به خود وی بستگی دارد."

"او به یکی از بهترین بازیکنان سری آ و تیم ملی فرانسه تبدیل شده، به نظر من او علاوه بر تاریخ سازی در تیم یوونتوس می تواند به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شود."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: